måndag 30 maj 2011

Dagens pyssel av mina blommiga kaffekoppar och udda fat

Vad ska man göra av alla gamla blommiga kaffekoppar som jag har hemma i skåpet och udda fat som inte passar till någon kopp? Jo, pyssla så klart =)

Fick ide'n för många år sedan i en tidning tror jag men först nu har jag kommit till skott.



Det roliga är att förra veckan var jag på Island och vad hittar jag inte där i en dyr butik med bara saker av kända desingners om inte dessa ljusstakar av kaffekoppar för 5500 isländska kronor (ca 330 svenska kronor) Lite kul faktiskt =)


2 kommentarer:

  1. kram från dalsland//
    jeanettes.bloggo.nu

    SvaraRadera
  2. Ser väldigt trevligt ut med ljusstakarna både med korsar o fat . . .o speciellt när ja ser de irländska priserna ;-);-)kanske skulle testa själv oxå ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning till mig så blir jag glad...