måndag 19 september 2011

New York

New York, har aldrig varit där men drömmer om det OFTA. Eller drömmer om staden och landet gör jag egentligen inte för det enda jag vill se är Frihetsgudinnan =) Älskar allt som är högt och tänk att få åka upp där och titta på utsikten en solig dag och fika, vore helt magiskt...

Men kan jag inte åka till USA bara så där så kan man ju pigga upp med ett vackert tyg istället som dessutom var på rea, ibland blir man glad =)

Hade tänkt att sy mig nya soffkuddar men som säkert alla vet så blir inte livet alltid som man tänkt sig, kudden blev mindre och mindre och tillsist så gjorde jag om det till en väska istället =)

2 kommentarer:

  1. Vilken snygg väsa det blev! N.Y. står också på min önskelista :)

    SV: Plåtburkar är ju underbara så jag förstår dig.

    Jag önskar dig en härlig tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. new york = things to do before i die :)
    kram från dalsland = ett sverige i miniatyr.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning till mig så blir jag glad...