söndag 18 december 2011

Kakor som smälter i munnen

Som många redan vet så ÄLSKAR jag änglar och blev därför överförtjust när jag hittade de här fina pepparkaksmåtten. Eftersom jag redan hade bakat pepparkakor så fick jag hitta på något annat där jag kunde använda dem och det blev dessa underbara mördegskakor med socker och kanel på. Dock var receptet inte glutenfritt så de blev inte helt perfekta och var nästintill omöjliga att kavla ut. Vissa recept går bättre och vissa går sämre att göra om till glutenfritt men det är kul och prova och man kan ju inte mer än misslyckas...

Receptet kommer senare...


2 kommentarer:

  1. gud så mysigt och vackert och juligt på alla vis.
    du är verkligen duktig och har ett sådant rekorderligt estetsikt öga :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning till mig så blir jag glad...