lördag 31 mars 2012

Påskblommor

Som många här inne vet så gillar jag att pyssla med blommor, ni kan även läsa om det här och här om ni vill se mer av vad jag gjort.

Nu är det snart påsk (eller inte idag för det är snö ute...) så det blev lite påskblommor till nära och kära, vem blir inte glad av en blomma som är i en gul kruka, att jag sedan köpt dem på Magasinet som är en secon hand butik för 5 kr/st och när det dessutom var halva priset på alla krukor tycker jag inte gör så mycket...

Här kommer iaf lite bilder på påskblommorna och två från vår trädgård i snön som kom igår...
 
KRAM alla goa vänner





3 kommentarer:

  1. Vad mycket fina saker du gör! vad kul att du tittade in hos mig så jag fick titta in här
    Kram
    HElena

    SvaraRadera
  2. Å vilka härliga blommor som lyser upp våren!! Det spelar väl ingen roll var krukorna kommer ifrån :).

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint! Och extra kul tycker jag att det är att du använt dig av second hand-krukor. Heja återvinning! :)

    Kram Sofia

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning till mig så blir jag glad...