måndag 19 mars 2012

Shoppingrunda i Västerås

Har varit hos min stödkusin hela helgen i Västerås och givetvis blev det lite shopping på olika loppisar =) Hittade denna UNDERBARA telefonbänk för 75 kr men blev så osäker på om jag skulle köpa den eller inte men som ni ser så fick den följa med hem =) Vi har STOR bil och en man som är bra på att packa så det var inga problem att frakta den hem till Småland igår =)

Dynan var väl inte riktigt i min smak så det blev till att sy en ny av lite tyg jag hittade på rean på Åhlen's =)

Nu är frågan bara, ska jag måla om den eller inte??? Tänkte att den skulle bli vit när jag först såg den i affären men nu när jag sytt dynan och ställt dit min fina dialog så blir jag osäker, vad tycker ni andra???

Passade perfekt i vår hall och med min älskade dialog som pricken över i:et blev det PERFEKT, tycker både jag och mannen =)

KRAM alla mina vänner



5 kommentarer:

  1. bara älskar telefonen!
    självklart ska bänken vara vit :)
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte att du ska måla den, den är jättefin nu.

    SvaraRadera
  3. Nja, tveksamt, lutar nog att låta den vara eftersom det ser ut som om den är i fint skick. Det är lättare när det finns en massa skador, då vill man måla :)

    SvaraRadera
  4. Måla!! ;) /Lena

    SvaraRadera
  5. Vit blir nog bra tror jag.. Även om jag själv just nu har dille på att måla det mesta rött:-) Eller rosa.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning till mig så blir jag glad...