torsdag 19 april 2012

Veckans loppisfynd

Är så dålig på att visa mina loppisfynd fastän jag har fått önskemål från er läsare att göra det men här kommer ett litet iaf =)

Två helt underbara örngott i äkta retrostil för endast 5 kr/st på Erikshjälpen, kan ju knappast bli billigare =)

De pryder nu sin plats i vår hammock som jag fått av mina underbara grannar  men dynorna gillade jag inte så det blev till att sy nya  =)

Tyvärr så måste jag ha ett överkast på jämnt för våra fyrbenta vänner gillar den oxå och jag vill inte ha deras leriga tassar på mina nya dynor =(

Ha en bra dag och njut av fredagen... KRAM


2 kommentarer:

  1. Vilka härliga kuddar... just det där tyget hittade jag också på loppis häromdagen och håller på att bli en klänning till HönaPönan, så håll utkik! :-)
    Vilken härlig blogg du har, gillar den rosa soffan överst på bloggen, helt i min stil!

    SvaraRadera
  2. shit va snyggt! underbar färgkombo :)
    kram till dig från dalsland i regn och gråväder = mysigt.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning till mig så blir jag glad...