söndag 17 juni 2012

Islands nationaldag

Idag är det Islands nationaldag och jag sitter och drömmer mig tillbaka...

Var där förra året tillsamman med min syster och skulle inte ha något emot att åka tillbaka igen.

Miljön är helt underbar och att få bada i varma källor, rida på islandshästar och bara njuta av denna vackra stad är magiskt...

Vi fick ju även känna av vulkanutbrottet men det resulterade bara i en extra natt på denna underbara ö eftersom all flygtrafik var inställd. 

KRAM





















4 kommentarer:

  1. Min kusin är gift med en Isländska, rar tjej. Det ser ut att vara väldigt annorlunda natur där, vackert!

    SvaraRadera
  2. Åh! jag förstår att du hade det härligt. Jag har oxå sagt att jag ska ta mig dit någon gång i livet. Har bara hört bra om den ön.
    Önskar dig en bra dag
    KRam
    Helena

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka fina bilder du bjuder på =)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. wow!!!
    dit vill jag...
    man kan åka en tur island-new york som ett paket liksom.
    min dröm vid stort inkomstpåhopp :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning till mig så blir jag glad...