torsdag 12 juli 2012

Blåbär och kärlek

Idag har jag pysslat ett kort till en vän som har förlovat sig, alltid lika kul med kärlek !!! Hoppas att de blir glada iaf och får MÅNGA lyckliga år tillsammans.

Har oxå hunnit med årets första blåbärsrunda i skogen men goda vänner, tycker faktiskt att det är väldigt rogivande att sitta i skogen och plocka bär, prata och bara ha det mysigt.

Bären rensades hemma och in i frysen, ska ha dem till vintern och drömma mig tillbaka till sommaren...

KRAM alla vänner för nu ska jag snart på "loppisutflykt" med en god vän



2 kommentarer:

  1. mmmmm med blåbär..livets nyttiga bär...få nog ta en runda i skogen men vi ha ju nästan inte fått något regn här så de kanske ha torkat bort...ah jag få ta på mig skogsstövlarna o kolla! HA en fin helg är nyfiken på om du hitta några fynd...kram från Maja

    SvaraRadera
  2. Å... Vad gott det såg ut. Även här har vi mycket blåbär. Har bara inte hunnit ut i skogen än..,

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning till mig så blir jag glad...